Sprzedał towary za 2 mld dolarów podczas streamingu. Trwało to 12 godzin

W Chinach padł rekord sprzedaży produktów podczas internetowego streamingu. Jeden z influencerów współpracujący z platformą sprzedaży Taobao podczas 12-godzinnej transmisji sprzedał produkty warte łącznie niemal 2 miliardy dolarów.

Li Jiaqi
Li Jiaqi
Źródło zdjęć: © VCG via Getty Images | VCG
Oskar Ziomek

Serwis wirtualnemedia.pl donosi o rekordzie sprzedaży produktów podczas internetowej transmisji na żywo. Chodzi o streaming, który prowadził Chińczyk Li Jiaqi znany w sieci jako "Lipstick Brother". Rekordowa transmisja zrealizowana dla platformy Taobao należącej do Alibaby trwała 12 godzin i sprzedano podczas niej produkty za równowartość 1,9 miliarda dolarów.

Li Jiaqi testuje w internecie głównie kosmetyki do makijażu i podczas opisywanego streamingu sprzedano przede wszystkim takie produkty, ale też na przykład słuchawki Apple AirPods. Łącznie sprzedano towar dokładnie za 12 mld juanów (przy dzisiejszym kursie to w bezpośrednim przeliczeniu prawie 7,5 mld złotych). Potwierdzono, że to historyczny rekord dla sieci Taobao.

Jak udało się ustalić, program uzyskał prawie 250 mln wyświetleń. Li Jiaqi przyznał, że wcześniej jego analogiczne transmisje miały oglądalność na poziomie "jedynie" 20 mln. Warto podkreślić, że taki format sprzedaży nie jest wyjątkiem, a zyskuje na popularności głównie w czasie pandemii. Serwis wirtualnemedia.pl pisze także o podobnych programach innych influencerów - i tutaj także sprzedaż liczy się w miliardach juanów.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:dobreprogramy
internetbiznesstreaming
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)