Rozbudowane narzędzie do zarządzania naszymi zadaniami. Wspiera metodę GTD (Getting Things Done), dzięki czemu możemy pracować nad wieloma projektami, przy okazji nie absorbując głowy pamiętaniem o wszystkich obowiązkach i planach.
Siłą Things jest bardzo dobrze przemyślany i wykonany interfejs. Dzięki niemu w łatwy sposób dodamy, opiszemy oraz oznaczymy tagami nowe zadania. Równie proste jest ich śledzenie oraz wyszukiwanie. Zadania możemy grupować w projektach, a także tworzyć dla nich nowe grupy robocze.
Ilość danych jakie podajemy dodając nowe rzeczy do zrobienia ograniczono do minimum. Znajdziemy tam nazwę, tagi, notatki oraz datę. Z poziomu menu w łatwy sposób możemy podejrzeć zadania zaplanowane na dziś oraz przypisane do grup kolejne i kiedyś.
Kolejną zaletą, a zarazem największą wadą są trzy wersje aplikacji, każda dodatkowo płatna. Things dostępny jest w wersji na iPhone-y, iPady oraz system OS X. Zapewnia to kompleksową pracę z naszymi zadaniami w ekosystemie Apple. Niestety zakup wszystkich 3 programów to spory wydatek. Brak wersji www czy też aplikacji na Androida oraz Windows znacząco ogranicza zalety multiplatformowe Things. Jeżeli jednak obracamy się w ekosystemie Apple warto przemyśleć jego zakup. Nie oferuje unikatowych funkcji, jednak jego konstrukcja i wykonanie, sprawiają że zarządzanie zadaniami rzeczywiście staje się prostsze.