Showmax zniknie z polskiego rynku. Ulubione seriale obejrzysz jeszcze tylko w styczniu
Złe wieści dla wszystkich osób aktywnie korzystających z serwisu Showmax, usługi z wideo na życzenie, gdzie można znaleźć wiele interesujących filmów i seriali. W związku ze strategiczną decyzją właścicieli, już za niecałe dwa miesiące serwis przestanie być dostępny w Polsce. Od przyszłego tygodnia użytkownicy nie będą mogli przedłużyć płatnej subskrypcji, a serwis zostanie całkowicie wyłączony 31 stycznia 2019 roku.
12.12.2018 10:52
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak podaje serwis Business Insider, powołując się na oficjalne stanowisko właściciela serwisu Showmax, firmy Naspers Group, opuszczenie polskiego rynku wynika z podjętej decyzji o wycofaniu się z działalności w sektorze rozrywki wideo prowadzonej w ramach MultiChoiceGroup, do której serwis Showmax został wcześniej włączony. MultiChoiceGroup ma trafić na giełdę w Johannesburgu, a Showmax będzie dalej rozwijany w krajach afrykańskich.
Decyzja o opuszczeniu polskiego rynku może być szczególnie bolesna dla tych użytkowników, którzy dopiero co przekonali się do serwisu Showmax – usługa pojawiła się w naszym kraju niespełna dwa lata temu. Co ciekawe, na razie nie wiadomo, jaki będzie dalszy los oryginalnych produkcji, które znalazły się w serwisie. Jak podaje Magdalena Marzec, manager ds. komunikacji Showmax w Polsce, na tę chwilę pozostaje tylko nadzieja, że oryginalne produkcje znajdą gdzieś swój nowy dom, ale w tym momencie nie ma na ten temat dodatkowych informacji.
Użytkownicy zainteresowani szczegółami, szczególnie w kontekście rozliczeń, powinni skorzystać ze specjalnie przygotowanej sekcji w ramach pomocy technicznej na polskiej stronie serwisu Showmax. Co ciekawe, jeśli czyjaś wykupiona już w grudniu subskrypcja kończy się przed 31 stycznia, użytkownik otrzyma dodatkowy, darmowy dostęp do serwisu na pozostałe dni do końca miesiąca, dzięki czemu będzie mógł zarządzać swoimi danymi i oglądać ulubione treści do czasu zakończenia działalności serwisu w Polsce.