W sklepie Windows Phone będziesz mógł teraz pokłócić się z twórcami aplikacji
Microsoft udostępnia deweloperem Windows Phone możliwość odpowiedzi na recenzje użytkowników, związane z aplikacjami w mobilnym markecie Windows. Nowa funkcja w założeniach pozwolić ma na prostszy kontakt użytkownika z twórcą oprogramowania.
13.08.2014 22:09
Redmond coraz częściej udostępnia nowe elementy w panelu zarządzania aplikacjami w markecie Windows i Windows Phone. Wiele nowych pomysłów, zgłaszanych przez społeczność, jest wdrażanych w DevCenter. W ostatnim czasie największą zmianą było połączenie zarządzania oprogramowaniem w sklepie Windows i Windows Phone w jeden panel. Obecnie deweloperzy otrzymują możliwość odpowiedzi na recenzje aplikacji w markecie Windows Phone.
Funkcja odpowiedzi deweloperów na komentarze w sklepie była długo oczekiwaną opcją. Już w kwietniu zamknięta grupa osób dostała możliwość testowania tego modułu w DevCenter. Aktualnie każdy deweloper może już komentować oceny w swoich aplikacjach, jednakże jeszcze z małymi ograniczeniami. Odpowiedzi mogą być dodawane do każdej recenzji napisanej z Windows Phone 8.1 (bez względu na region) oraz Windows Phone 7 i 8 (stworzonej przez użytkownika z USA). Zapewne te ograniczenie niedługo zostaną zniesione.
Microsoft oczywiście prosi o rozsądne tworzenie dyskusji w komentarzach i poszanowanie drugiej osoby. Dodana odpowiedź poprzez DevCenter zostanie wysłana automatycznie do autora recenzji na adres pocztowy. Można tylko liczyć na to, że deweloperzy będą rozsądnie użytkowali z tej opcji, a Microsoft będzie monitorował czy nikt w ten sposób nie rozsyła treści reklamowych czy spamu. Czekamy również na udostępnienie dodawania komentarzy poprzez aplikację DevCenter na Windows Phone oraz możliwość odpowiedzi na recenzje w markecie Windows.