Xiaomi chce podbić rynek telewizyjny. Chiński gigant rusza z platformą VOD

Xiaomi nikomu w Polsce przedstawiać nie trzeba. Chiński producent bardzo szybko zdobył popularność w naszym kraju za sprawą taniej i dobrej elektroniki. Firma współpracuje obecnie z Amagi, specjalistą w dziedzinie technologii SaaS opartej na chmurze, w celu przygotowania oferty telewizji linearnej i wideo na żądanie.

Xiaomi uruchamia platformę VOD
Xiaomi uruchamia platformę VOD
Źródło zdjęć: © Getty Images | 2020 China News Service
Konrad Siwik

09.11.2021 17:35

Xiaomi zajmująca się produkcją elektroniki użytkowej i inteligentnych urządzeń stworzyła również platformę konsumenckiego internetu rzeczy, do której podłączonych jest już 374 milionów inteligentnych urządzeń.

Amagi zostało wybrane przez Xiaomi jako partner do dystrybucji linearnej telewizji i wideo na żądanie. Firma wykorzysta trzy rozwiązania firmy Amangi:

  • Content Plus do zarządzania zasobami VOD,
  • Thunderstorm do dynamicznego wstawiania reklam w celu monetyzacji treści,
  • Ads Plus narzędzie do wirtualnej sprzedaży reklam.


"Xiaomi jest niekwestionowanym liderem technologii i dystrybucji smartfonów i smart TV w Azji. Jesteśmy podekscytowani ich wejściem w ekosystem telewizji linearnej, współpracując z markami treści premium, aby zwiększyć ich globalny wzrost i przychody. Jako ich partner technologiczny, Amagi oferuje im sprawność i elastyczność w kluczowych obszarach ich działalności, pomagając im szybko i bez wysiłku wspinać się na nowe szczyty".

Srinivasan KA, współzałożyciel AmagiSrinivasan KAWspółzałożyciel Amagi

Amagi dostarcza kompletny pakiet rozwiązań do tworzenia, dystrybucji i monetyzacji treści. Do klientów Amagi należą ABS-CBN, A+E Networks UK, beIN Sports, CuriosityStream, Discovery Networks, Fox Networks, Fremantle, NBCUniversal, Tastemade, Tegna, USA Today, Vice Media i Warner Media.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:dobreprogramy
xiaomitelewizjawideo na żądanie
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (26)