Xiaomi chce podbić rynek telewizyjny. Chiński gigant rusza z platformą VOD
Xiaomi nikomu w Polsce przedstawiać nie trzeba. Chiński producent bardzo szybko zdobył popularność w naszym kraju za sprawą taniej i dobrej elektroniki. Firma współpracuje obecnie z Amagi, specjalistą w dziedzinie technologii SaaS opartej na chmurze, w celu przygotowania oferty telewizji linearnej i wideo na żądanie.
Xiaomi zajmująca się produkcją elektroniki użytkowej i inteligentnych urządzeń stworzyła również platformę konsumenckiego internetu rzeczy, do której podłączonych jest już 374 milionów inteligentnych urządzeń.
Amagi zostało wybrane przez Xiaomi jako partner do dystrybucji linearnej telewizji i wideo na żądanie. Firma wykorzysta trzy rozwiązania firmy Amangi:
- Content Plus do zarządzania zasobami VOD,
- Thunderstorm do dynamicznego wstawiania reklam w celu monetyzacji treści,
- Ads Plus narzędzie do wirtualnej sprzedaży reklam.
"Xiaomi jest niekwestionowanym liderem technologii i dystrybucji smartfonów i smart TV w Azji. Jesteśmy podekscytowani ich wejściem w ekosystem telewizji linearnej, współpracując z markami treści premium, aby zwiększyć ich globalny wzrost i przychody. Jako ich partner technologiczny, Amagi oferuje im sprawność i elastyczność w kluczowych obszarach ich działalności, pomagając im szybko i bez wysiłku wspinać się na nowe szczyty".
Amagi dostarcza kompletny pakiet rozwiązań do tworzenia, dystrybucji i monetyzacji treści. Do klientów Amagi należą ABS-CBN, A+E Networks UK, beIN Sports, CuriosityStream, Discovery Networks, Fox Networks, Fremantle, NBCUniversal, Tastemade, Tegna, USA Today, Vice Media i Warner Media.