Kawasaki i ekologiczne pojazdy
Dzisiaj jest Międzynarodowy Dzień Roweru
W zasadzie dzień jak co dzień, jednak w Polsce w związku z tym dniem zaczyna się sprzedaż ciekawego pojazdu premium...Sam wygląd jest mocno intrygujący, dane również:
SPECYFIKACJA: • Rozmiar ramy: 53cm Rozmiar opon: 27,5 x 2,3 • Typ ramy: Męski • Akumulator: Panasonic 36v/9Ah, zintegrowany w ramie • Napięcie akumulatora: 36V • Moc znamionowa silnika: 250W • Umiejscowienie silnika: Tylna piasta • Marka/ Model silnika: Bafang Rear • Hamulec przedni: Tarczowy mechaniczny • Hamulec tylny: Tarczowy mechaniczny • Przerzutka tylna: Shimano Acera (7 biegów) • Amortyzacja: Przód • Gwarancja: Producenta 24 miesiące, na akumulator 6 miesięcy
Umieszczenie silnika w tylnej piaście oraz integracja akumulatora z ramą powodują, że elektronika nie rzuca się w oczy i w pierwszej chwili trudno odróżnić go od tradycyjnego roweru górskiego.
Model Kawasaki Electric Trekking MTB wyróżnia tryb WALK, dzięki któremu rower samodzielnie porusza się z prędkością do 6 km/h. Uruchamia się go dzięki specjalnemu panelowi, który pozwala włączyć wspomaganie i przełączać się między trybami. Znajduje się tu także diodowy wyświetlacz informujący o stanie naładowania akumulatora.
Według dostępnych badań 6% Polaków regularnie dojeżdża na rowerze do pracy lub szkoły. To około miliona osób. W całej Unii Europejskiej ten wskaźnik wynosi 7,6%, co oznacza, że nie odbiegamy znacząco od unijnej średniej. Natomiast, w krajach Europy zachodniej ponad 20% wolumenu sprzedaży stanowią rowery z napędem elektrycznym, a w krajach Beneluksu jest to ponad 30%. W Polsce jednoślady elektryczne nie cieszą się jeszcze aż tak dużą popularnością, jednak ich sprzedaż również sukcesywnie rośnie.
Cena... Ech... To jest właśnie to, co odstrasza, choć z drugiej strony rowery bez elektryki potrafią kosztować dużo więcej.
Elektryczny rower Kawasaki kosztuje 6999 złotych i jest dostępny w ofercie sklepu bmobile.pl i sklepie stacjonarnym 4CV.