Dlaczego warto wybrać Magento? Poznaj 7 głównych zalet
25.06.2020 | aktual.: 01.07.2020 10:48
Tworzenie sklepu internetowego często stawia przed wyborem na jakie oprogramowanie się zdecydować. Rozwiązań dostępnych na rynku jest mnóstwo, a każde z nich oferuje różne funkcjonalności. Z pewnością słyszałeś też o Magento, dlatego w poniższym artykule znajdziesz 7 zalet, dla których warto zdecydować się właśnie na ten system.
Open Source
Jedną z niewątpliwych zalet oprogramowania Magento jest to, iż jest to open source, zatem dostęp do kodu źródłowego jest ogólnodostępny i darmowy. Ma to przede wszystkim wpływ na koszty - jako właściciele sklepu nie musimy płacić za wykorzystywanie autorskiego oprogramowania ani tym bardziej nie jesteśmy ograniczeni do jednej agencji e‑commerce, która może dyktować nam stawki.
Ogromna społeczność
Magento to popularny system do tworzenia sklepów internetowych, dzięki czemu jego społeczność jest bardzo duża oraz aktywna. Użytkownicy Magento udzielają pomocy na grupach i forach, dzieląc się swoimi umiejętnościami podczas rozwiązywania różnych problemów technicznych.
Szeroki zakres funkcjonalności
Platforma Magento to bardzo zaawansowane narzędzie, które wyposażone jest w wiele przydatnych funkcji. Znajdziesz tam rozbudowany system do analityki i raportowania oraz możliwość integracji z wieloma systemami płatności. Magento umożliwia także tworzenie sklepów w wielu wersjach językowych, co pozwoli pozyskać klientów zza granicy.
Baza dostępnych modułów
Magento posiada bazę licznych rozszerzeń, które znacząco rozszerzają podstawowe funkcjonalności platformy. Wśród nich występują moduły darmowe i płatne z kategorii płatności, wysyłek oraz analityki.
Zarządzanie sklepem
Przyjazny interfejs sprzyja jego użytkowaniu, dzięki czemu zarządzanie systemem jest szybkie i intuicyjne. Co więcej, w Magento możliwe jest zarządzanie kilkoma sklepami w jednym panelu, a to zdecydowany wyróżnik na tle konkurencji.
Możliwości marketingowe
Platforma jest świetnym narzędziem do tego, by usprawnić swoje działania marketingowe. Sklep można zintegrować z narzędziami analitycznymi czy też proponować klientom cross-selling, co podbije sprzedaż. Dostępne moduły jeszcze bardziej wzbogacą ten aspekt.Warto też wspomnieć, że Magento posiada najbardziej rozbudowane możliwości optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, dzięki czemu możliwe jest tworzenie przyjaznych adresów URL czy meta tagów.
Dostosowanie do polskiego rynku
W porównaniu do innych popularnych systemów umożliwiających stworzenie sklepu internetowego, Magento jest dopasowana do rynku w Polsce. W Magento Connect znajdują się integracje z większością polskich dostawców usług e‑commerce takich jak płatności czy kurierzy.
https://smartbees.pl/uslugi/magento