cz. 3 | Bloodfrontier/RedEclipse (Wieloplatformowe gry komputerowe)
13.04.2011 23:07
Witam.
Ostatnio przypomniałem sobie o niezłej sieciówce na silniku Cube 2 (z dobrą fizyką i nawet niezłą grafiką), jednak złą informacją było usłyszeć, że projekt umarł.
Na szczęście projekt jest OpenSource'owy dlatego szybko powstała z tego nowa gra - RedEclipse.
Stary projekt upadł ze względu na problemy wewnątrz grupy rozwijającej całość, w nowym projekcie biorą udział już całkiem inne osoby z tego co widać.
Czym się wyróżnia gra
Dzięki zastosowaniu silnika Cube 2 gra posiada świetną fizykę oraz w miarę niezłą grafikę jak na grę rozwijaną przez niewielką liczbę deweloperów ochotników.
Styl gry jest bardzo podobny do Quake 3, nie zabrakło także odpowiednich efektów dźwiękowych; "Headshot", "Fragged".
Jednym z ciekawych opcji są "rakietowe buty" dzięki którym można przez krótki czas latać, dzięki nim można wspiąć się w szybkim czasie na różne wysokie obiekty.
Broń dostępna w grze:
SMG - szybki karabin maszynowy, potrafi strzelać seriami Plasma - karabin plasmowy, strzela dosyć powolnie, potrafi wytworzyć "chmurę" która zabija Flamer - miotacz ognia, podobne działanie do Plasmy, jednakże trochę szybszy Shotgun - strzelba, dwa tryby ognia Rifle - karabin snajperski, laserowy Sword - miecz (dostępny tylko w RedEclipse)
Odnośnie map to jest wiele zarówno w zamknięciu jak i na świeżym powietrzu, ogólnie mapy też wyglądają bardzo ciekawie.
Grę można pobrać pod adresem: Redeclipse.net