Creative rzuca wyzwanie AirPodsom. W tych słuchawkach trenuje mistrzyni triathlonu
11 czerwca miałam okazję przyjrzeć się nowościom firmy Creative na lato. Szczególnie ciekawe są dwa z nich: świetnie przemyślane słuchawki bezprzewodowe Creative Outlier Air Sports, które rzucają wyzwanie AirPodsom, oraz nowatorski zestaw głośników do komputera.
12.06.2019 | aktual.: 12.06.2019 17:11
Creative Outlier Air Sports
We wtorek Creative dołączył do grona producentów słuchawek w pełni bezprzewodowych, które mogą konkurować z ikonami tej kategorii – Apple AirPods. Słuchawki Creative Outlier Air Sports wysoko stawiają poprzeczkę, głównie dzięki możliwości słuchania muzyki przez całe 10 godzin na jednym ładowaniu. Etui ma oczywiście własny akumulator, który pozwoli naładować słuchawki dwa razy. W sumie można więc słuchać muzyki przez całe 30 godzin.
Połączenie bezprzewodowe Bluetooth 5.0 zapewnia dobrą jakość dźwięku dzięki kodekom aptX i AAC. Obudowa słuchawek spełnia normy IPX5, możesz więc w nich spokojnie biegać. W zestawie sportowym znalazło się też materiałowe etui w postaci bransolety na rzepy – możesz w nim schować słuchawki, jeśli podczas treningu chcesz zrobić sobie przerwę.
W tych słuchawkach będzie trenować Mistrzyni Polski w triathlonie (pływanie + rower + bieg) na dystansie Ironman 70,3, Ewa Komander. Pani Ewa została ambasadorką produktów Creative Outlier Air Sports i Outlier Active.
Miałam okazję przymierzyć te słuchawki i posłuchać na nich własnej muzyki. Pierwsze wrażenie było dobre, choć nie idealne. Outlier Air Sports dobrze trzymają się w uchu, grają czysto w zakresie wysokich i średnich tonów. Bas zyskał, gdy zmieniłam fabryczne gumeczki na własne, nieco większe i lepiej tłumiące dźwięki z zewnątrz. Dzięki własnym gumkom mogę też włożyć słuchawki płycej, dzięki czemu styki do ładowania przestały mnie drapać w prawe ucho :-).
Słuchawki wejdą na rynek w lipcu i będą kosztować 389 zł. W najbliższym czasie przygotuję ich recenzję – jeszcze nie miałam okazji, by w nich poćwiczyć i pojeździć na rolkach.
Outlier Active
Miłośnicy treningów ze słuchawkami przewodowymi także znajdą coś dla siebie. W sierpniu na rynek wejdą słuchawki Creative Outlier Active, odporne na pot. Outlier Active będą kosztować 129 zł. [img=IMG_20190611_121548]Creative rozpoczął też współpracę z firmą Saucony – producentem świetnych butów do biegania. Nabywcy produktów obu firm będą nagradzani specjalnym setem DJ-a Zeina, który porwie do treningu. To energetyczny 45-minutowy set, który zmotywuje do większego wysiłku. „Music for Active People” pojawi się wkrótce na SoundCloudzie.
Creative Pebble Plus – solidne 2.1 do komputera
Pamiętasz kuliste Creative Pebble? Cieszyły się sporą popularnością, ale brakowało im basu. Dlatego powstał zestaw Creative Pebble Plus, zawierający dwa satelity, pozwalające skierować dźwięk na osobę siedzącą przed komputerem (na jej uszy, a nie klatkę piersiową), oraz dyskretny subwoofer, z membraną skierowaną do dołu.
Głośniki stacjonarne Creative Pebble Plus, 2.1 są zasilane z USB typu C. Ich maksymalna moc to 10 W i jeśli tylko komputer (lub hub USB z własnym zasilaczem) jest w stanie im dostarczyć odpowiednią energię, zaskakują głośnością i ciepłym basem. Głośniki będą dostępne w lipcu za jedyne 149 zł.
Muvo Play
W lipcu na rynku pojawi się także głośnik Muvo Play – następca testowanych przeze mnie niedawno [url=]Muvo 1c[/url]. Kształt zbliżony do jajka pozwolił zamontować w nim dwie membrany basowe, które przy muzyce tanecznej pracują aż miło. Podobnie jak Muvo 1c, dwa takie głośniki można połączyć w zestaw stereo.
Muvo Play także jest wodoodporny (IPX7). Może grać ponad 10 godzin bez ładowania.