GOCLEVER zakończył działalność. Co z jego serwisem?
GOCLEVER już nie istnieje. Popularna marka elektroniki użytkowej znikła z rynku, a firma zakończyła działalność.
29.07.2019 15:49
Firma GOCLEVER dostarczała na polski rynek elektronikę użytkową przez 11 lat. Z czasem rozszerzył działalność na 20 krajów europejskich. Popularność zdobył dzięki świetnemu stosunkowi jakości do ceny urządzeń.
Od jakiegoś czasu podejrzewałam, że dzieje się coś niedobrego. W sklepach z elektroniką i marketach dawno nie widziałam urządzenia marki GOCLEVER, dawno nie było też premiery. Ostatni nowy produkt GOCLEVER to elektryczna deskorolka, która pojawiła się w maju.
Firma zakończyła działalność, co wynika z postanowienia sądowego, wydanego przez Sąd Rejonowy Poznań – Stare Miasto w Poznaniu, Wydział XI Gospodarczy do Spraw Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych. „w sprawie XI GUP 217/19 ogłoszona została upadłość obejmująca likwidację majątku Dłużnika GOCLEVER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu KRS 0000264176” – czytamy w postanowieniu, wydanym 10 lipca 2019.
Wraz z zakończeniem działania spółki, zamknięty zostanie serwis urządzeń GOCLEVER.
Mam sprzęt GOCLEVER, jak żyć?
Jeśli masz sprzęt GOCLEVER, musisz uzbroić się w cierpliwość. „Mając świadomość spowodowanych tym faktem niedogodności, dążymy do znalezienia rozwiązania, umożliwiającego realizację napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych w najbliższym czasie” – pisze GOCLEVER na swojej stronie, która wciąż działa.
Produkty, które zostały naprawione przed datą ogłoszenia upadłości, zostaną niezwłocznie odesłane do klientów w najbliższych dniach. Natomiast produkty, które nie zostały naprawione, zostaną odesłane do właścicieli bez naprawy.
Serwis informuje, że właściciele nienaprawionych produktów mają możliwość zgłaszania roszczeń w zgłoszeniu wierzytelności, podając wartość roszczeń w złotówkach (koszt naprawy produktu). Zgłoszenie musisz wysłać w terminie 30 dni od daty opublikowania upadłości w Monitorze Sądowym i Gospodarczym. Ogłoszenie nie zostało jeszcze opublikowane – pojawi się na stronie Monitora. Powiadomienie o tym fakcie zostanie też zamieszczone na stronie Spółki.
Wszelkie pytania dotyczące serwisu możesz przekazać, dzwoniąc na numer telefonu: 61 646 02 50 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10-15).