Nvidia wydaje sterowniki Game Ready 446.14 WHQL. Jest wsparcie dla Valorant
Nvidia udostępniła dziś aktualizację sterowników do kart graficznych. W wersji Game Ready 446.14 WHQL pojawia się wsparcie dla długo wyczekiwanej gry Valorant, produkcji studia Riot Games. Wprowadzono też optymalizację dla kilku niedawnych premier.
Nowa aktualizacja sterowników Nvidia jest kompatybilna z majową aktualizacją systemu Windows 10 (2020). Wśród nowości dla użytkowników GeForce'ów, firma wymienia także optymalizację dla niedawno wydanych gier Minecraft: Dungeons, Disintegration oraz Crucible.
Nowe sterowniki Nvidia GeForce Game Ready 446.14 WHQL można znaleźć w naszym katalogu oprogramowania, pobrać je przez aplikację GeForce Experience lub przez oficjalną stronę Nvidii.
The Round // Gameplay Preview - VALORANT
DirectX 12 Ultimate trafia na komputery
Majowa aktualizacja 2020 systemu Windows 10 zapewnia wiele nowych funkcji. Należą do nich m.in. temperatura procesora graficznego pokazywana wMenedżerze zadań oraz nowe graficzne API DirectX 12 Ultimate. Karty graficzne Nvidia GeForce RTX obsługują ray tracing DirectX od momentu jego wprowadzenia na rynek w 2018 roku i wspierają najnowocześniejsze technologie graficzne zawarte w najnowszym API.
Nvidia oferuje również sterowniki dedykowane programistom w środowisku DirectX 12 Ultimate, które są dostępne w witrynie dla deweloperów.
W najnowszej aktualizacji sterowników Nvidia GeForce Game Ready 446.14 WHQL naprawiono poniższe problemy:
- Naprawiono błąd, który podczas rozgrywki na laptopach z układem Maxwell powodował zbyt duże wykorzystanie GPU, bo podwyższało temperaturę i skracało czas pracy baterii
- Wiele z konfiguracji SLI miewało problemy z nierównym czasem generowania klatek
- Rozwiązano problem ze zbyt jasnym obrazem w niektórych grach, pojawiającym się po uruchomieniu HDR
- Zwiększono stabilność gry Overwatch
- Usunięto problem artefakcji w grze Monster Hunter World: Iceborne
- Naprawiono błąd powodujący migotanie niektórych obiektów w grze Resident Evil 3 Remake działającej na DirectX 12
- Naprawiono błąd powodujący wyłączanie się gry F1 2019 w dowolnych momentach
- Pamięć podręczna Shaderów była czasami niepoprawnie oczyszczana po uruchomieniu aplikacji
- Rozwiązano problem z instalacją sterowników dla kart Colorful GeForce GTX 1650
- Corsair iCUE nie powoduje już problemów z nakładką GeForce Overlay
Znane, ale jeszcze nie naprawione błędy w sterownikach NVIDIA:
Mogą pojawić się błędy HDCP podczas korzystania z gogli Valve Index VRKorzystanie z funkcji Image Sharpening w Panelu Kontrolnym Nvidia może spowodować pojawianie się kolorowych pasków w grze Call of Duty: Modern WarfareKlonowanie obrazu przez zintegrowane GPU w laptopach blokuje korzystnie z ustawień opcji graficznych w Panelu Kontrolnym NvidiaMogą pojawiać się błędy graficzne w grze DOOM Eternal podczas uruchamiania nakładki Steama w konfiguracji SLIFreeStyle nie działa w Call of Duty: WarzonePojawiają się błędy podczas wyświetlania krawężników w Forza Motorsport 7Funkcje Anseli Freestyle nie działają w grze Zombie Army: Dead War 4Obraz może migotać w grze Rainbox Six Siege, jeśli korzystamy z API Vulkan na monitorze G-Sync i przełączymy tryb wyświetlania z pełnego ekranu na okno