Adidas za 239 mln dolarów kupił Runtastic, producenta popularnych aplikacji sportowych
Po tym, jak producent odzieży sportowej Under Armour kupił sobiepopularną aplikację Endomondo, także inni potentaci tej branżyzainteresowali się inwestycjami w oprogramowanie. Nike zapowiedziałoopracowanie własnego systemu dla urządzeń ubieralnych Nike+, zaśAdidas kupił właśnie za 239 mln dolarów firmę Runtastic,producenta aplikacji sportowych o tej samej nazwie.
06.08.2015 13:18
Runtastic oferuje aplikacje na wszystkie popularne platformymobilne. Najpopularniejszą jest aplikacjadla biegaczy, ale znajdziemy tu też oprogramowanie dla fanówinnych sportów. Firma opracowywała też swój osprzęt, taki jakspecjalny zegarek, monitor kardio czy inteligentna waga.
Nie wiadomo jeszcze, jakie są dalsze plany Adidasa wobeczakupionej firmy. Niemiecki potentat na sportowym rynku wcześniejmiał własną aplikację sportową o nazwie micoach, ale nie zdobyłaona większego uznania. Runtastic jest natomiast w tej kwestiiaplikacją bardzo znaną i wysoko cenioną.