Android Auto: smartfony Samsunga już bez błędu połączenia. Pomogła "tajemnicza" aktualizacja
Właściciele smartfonów Samsunga, którzy doświadczali problemów podczas korzystania z Androida Auto w samochodzie, po serii ostatnich aktualizacji powinni móc odetchnąć z ulgą. Jak informuje serwis SamMobile, powołując się na opinie użytkowników Samsunga z sieci, z Androida Auto można juz bez problemów korzystać, ale nie jest do końca jasne, która aktualizacja rozwiązała usterkę.
23.04.2020 13:06
Okazuje się bowiem, że choć zespół programistów z Google'a został wcześniej poinformowany o problemach z połączeniem smartfonów Samsunga z samochodem, obecnie nie ma pewności, czy ostatecznie błąd został rozwiązany aktualizacją aplikacji Google, czy łatkami dostarczonymi przez Samsunga, co zbiegło się w czasie. Z punktu widzenia kierowców ważne jest jednak przede wszystkim, że problemy nie powinny już występować.
Wcześniej kierowcy ze smartfonami Samsunga, którzy chcieli korzystać z Androida Auto w samochodzie borykali się z problemem nieuzasadnionego błędu skutkującego komunikatem o zbyt słabym połączeniu z internetem. W efekcie smartfon nie mógł nawiązać skutecznego połączenia z jednostką w samochodzie, a co za tym idzie – z Androida Auto po prostu nie dało się korzystać na ekranie systemu infotainment.
Niewykluczone, że usterka dotyczyła tylko części użytkowników lub występowała jedynie w konkretnych smartfonach. Jak zwykle w przypadku Androida Auto trudno o jednoznaczne informacje w tym zakresie, bowiem system cechuje się wyjątkową niekonsekwencją podczas działania. Jeśli korzystasz z Androida Auto, masz smartfon Samsunga i spostrzeżenia dotyczące błędów lub ich braków w ostatnim czasie – zachęcam do dzielenia się swoimi uwagami w komentarzach.
Aplikację Android Auto oraz Android Auto for phone screens (dla użytkowników Androida 10) można pobrać z naszego katalogu oprogramowania.