Awaria w PKO BP. Problem z logowaniem do IKO (aktualizacja)

PKO Bank Polski ponownie walczy z awarią. Po problematycznym popołudniu w poniedziałek 9 grudnia, obecnie również występują problemy, tym razem wyłącznie z aplikacją. PKO BP przeprasza za utrudnienia i deklaruje, że trwają już prace naprawcze. Nie wiadomo jednak, ile zajmą czasu.

Awaria w PKO BP. Problemy z aplikacją mobilną
Awaria w PKO BP. Problemy z aplikacją mobilną
Źródło zdjęć: © materiały prasowe PKO BP
Oskar Ziomek

10.12.2024 | aktual.: 10.12.2024 19:40

PKO Bank Polski walczy z awarią, w wyniku której nie da się zalogować do aplikacji mobilnej IKO. Jak deklaruje, problemy nie dotyczą serwisu transakcyjnego iPKO, a karty płatnicze działają bez problemu. Utrudnienia potwierdziło przeszło 1500 osób, które w ciągu kilku chwil zgłosiły problem w serwisie downdetector.

Niestety opisywane problemy z PKO BP to już kolejne utrudnienia w ciągu ostatniej doby dla klientów. Wczoraj większość popołudnia występowały problemy w PKO, które obejmowały również bankowość internetową.

Teraz bank deklaruje, że trwają już działania techników zmierzające do rozwiązania problemu, ale nie podano, ile mogą zająć czasu. Klienci muszą więc uzbroić się w cierpliwość.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Pracujemy nad jak najszybszą dostępnością aplikacji. Przepraszamy." - pisze PKO BP w krótkim wpisie na Facebooku. Będziemy śledzić ten temat i na bieżąco aktualizować tekst, gdy wyjdą na jaw nowe fakty.

Aktualizacja, godz. 12:55

Po ponad godzinie od wystąpienia pierwszych problemów z logowaniem i ogłoszenia awarii przez bank, logowanie do aplikacji mobilnej banku PKO nadal może działać niepoprawnie. Klienci muszą uzbroić się w dalszą cierpliwość. Bank nie podał, jak długo może potrwać naprawa.

Aktualizacja, godz. 16:35

Problemy z działaniem usług PKO BP się utrzymują. Między 13:00 a 15:00 w serwisie downdetector.pl odnotowano spadek liczby zgłoszeń do poziomu ok. 800 zgłoszeń. Następnie zaobserwowaliśmy wzrost do poziomu, który utrzymuje się do tej pory. Obecnie liczba zgłoszeń przekracza 1,3 tys.

Aktualizacja, godz. 19:40

Liczba zgłoszeń, dotyczących problemów z działaniem usług PKO BP drastycznie spadła. Po godzinie 19:00 wynosiła już tylko kilkadziesiąt. Wszystko wskazuje na to, że specjaliści PKO Banku Polskiego uporali się z awarią.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
internetoprogramowaniepko bp
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)