Bank Millennium nie działa prawidłowo. Awaria logowania (aktualizacja)
Bank Millennium ma awarię - wynika z informacji z serwisu downdetector. Klienci po godzinie 11:00 zaczęli zgłaszać usterkę z wielu miast w Polsce, co sugeruje że awaria jest ogólnokrajowa. Ze zgłoszeń klientów wynika, że problem dotyczy zwłaszcza logowania w aplikacji mobilnej.
Bank Millennium walczy z awarią, w wyniku której klienci nie mogą zalogować się w aplikacji mobilnej, a co za tym idzie skorzystać z jakichkolwiek funkcji bankowości - wynika z raportów użytkowników serwisu downdetector. Około godziny 11:40 problem zgłosiło ponad 1200 osób.
Zgłoszenia o awarii w Banku Millennium spłynęły z wielu dużych miast, w tym Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Bydgoszczy, okolic Katowic i Trójmiasta. Na tę chwilę nie wiadomo, jak długo potrwają utrudnienia i kiedy logowanie w aplikacji zostanie ponownie uruchomione.
Raporty klientów Banku Millennium sugerują jednoznacznie, że usterka dotyczy tylko aplikacji mobilnej. Wszystko wskazuje więc na to, że z bankowości można korzystać bez przeszkód przez przeglądarkę przy komputerze. Będziemy śledzić ten temat na bieżąco i aktualizować publikację, gdy wyjdą na jaw nowe fakty.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Aktualizacja, godz. 12:15
Jak wynika z aktualizowanych na bieżąco danych w serwisie downdetector, awaria logowania w aplikacji mobilnej Banku Millennium nadal występuje. Bankowcy odpisują użytkownikom serwisu X na posty, potwierdzając problemy z aplikacją. Co więcej z opublikowanego niedawno krótkiego oświadczenia wynika, że problemy z logowaniem mogą też dotyczyć serwisu Millenet. Bank deklaruje, że pracuje nad przywróceniem sprawności systemów, ale nie podaje prognozowanego czasu usunięcia usterki.
Aktualizacja, godz. 13:10
Po ponad dwóch godzinach od pierwszych zgłoszeń problemy z logowaniem w Banku Millennium w serwisie downdetector, awaria nadal występuje. Liczba raportów utrzymuje się na poziomie powyżej 1000. Bank Millennium nie podał świeższych informacji z przewidywaną godziną zakończenia utrudnień.
Aktualizacja, godz. 13:55
Bank Millennium poinformował o usunięciu awarii. Gwałtowny spadek liczby zgłoszeń w serwisie downdetector potwierdza, że klienci banku nie mają już problemu z zalogowaniem się do aplikacji oraz serwisu Millenet i wszystko działa jak należy.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl