Banki planują przerwy. Sprawdź, czy też będziesz miał problemy
Banki planują przerwy w działaniu części usług w nocy z 3 na 4 grudnia. Poniżej prezentujemy dokładne godziny planowanych prac w poszczególnych bankach.
Kilka banków działających w Polsce wydało komunikaty, zgodnie z którymi możemy spodziewać się przerw w działaniu części usług w nocy z 3 na 4 grudnia. Zebraliśmy w jednym miejscu szczegóły na temat planowanych prac.
PKO Bank Polski
Zgodnie z komunikatem, który udostępnił PKO Bank Polski, w związku z planowanymi pracami serwisowymi od piątku 3.12 od godziny 21:00 do soboty 4.12 do godziny 03:00, klienci nie będą mogli skorzystać z takich usług jak Profil Zaufany, e-Podpis i ePUAP. Bankowość elektroniczna i karty płatnicze będą działać bez zmian.
Santander Bank Polska
Klienci Santander Bank Polska będą mierzyć się z nieco bardziej dotkliwymi problemami. O ile działać będą karty i bankomaty, o tyle problemy dotkną aplikacji mobilnej, bankowości internetowej, przelewów natychmiastowych, usługi BLIK, a także płatności w przebiegach internetowych (Przelew 24). Prace będą trwać od 23:59 3 grudnia do 05:00 4 grudnia.
Getin Bank
Komunikat udostępniony przez Getin Bank jest nieco mniej szczegółowy. Dowiadujemy się z niego, że od 4 grudnia od godziny 23:30, do 5 grudnia 07:00 nie będzie można zalogować się do bankowości mobilnej i internetowej.
BNP Paribas
Z komunikatu udostępnionego przez bank BNP Paribas wynika, że klientom dokuczać może wydłużony czas ładowania serwisu bankowości internetowej. Problem może występować 4 grudnia od godziny 00:00 do godziny 06:00.
Bank Pocztowy
Klienci Banku Pocztowego będą odczuwać trudności od 3 grudnia od godziny 22:00 do (maksymalnie) 4 grudnia, do godziny 04:00. Przerwa będzie dotyczyć takich usług jak bankowość internetowa Pocztowy24 i bankowość mobilna Pocztowy, bankowość telefoniczna, składanie wniosków o otwarcie niektórych rodzajów kont, a także obsługi produktów i wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej.