EA zapowiada zaawansowaną technologię Ignite, ale nie dla PC

Electronic Arts rozwija dwie potężne technologie, stworzone z myślą o grach różnego rodzaju. Produkcje akcji, wyścigowe czy RPG powstawać będą na Frostbite (aktualnie w 3 wersji, w przygotowaniu jest też edycja Go dla urządzeń przenośnych), a dla projektów sportowych nowej generacji opracowano Ignite. Pierwsze dzieła z tego korzystające zademonstrowano podczas prezentacji konsoli Xbox One — chodzi o FIFA 14, NBA Live 14, Madden 25 i nowe UFC. Komputerowcy też nastawili się na nowe doznania, ale najwidoczniej obejdą się tylko smakiem...

22.05.2013 13:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

EA SPORTS IGNITE Engine Official Trailer

Niby architektury PS4 czy kolejnego Xboksa zbliżone są do PC, lecz to nadchodzące konsole EA ma wyłącznie w poważaniu — komputerowa FIFA 14 nie została zbudowana w oparciu o rewolucyjny silnik Ignite, więc będzie dużo gorszym rozwinięciem edycji gry z zeszłego roku. Z pozostałymi projektami sportowymi producenta rzecz ma się zapewne identycznie, bo na chwilę obecną próżno szukać w materiałach dotyczących technologii wzmianki o PC. Co ominie wielbicieli myszki i klawiatury? Po pierwsze, znacznie usprawniona inteligencja przeciwników, którzy reagować będą adekwatnie do sytuacji, tak jak prawdziwi gracze na boisku. Po drugie, zdecydowanie lepsza animacja postaci, płynniejsze łączenie ruchów, zachowanie ciał w zgodzie z prawami fizyki i realistycznie oddany ubiór. Po trzecie w końcu, nie odczują oni tak atmosfery widowiska — Ignite ma kierować zachowaniem poszczególnych osób na trybunach, publika ponoć naprawdę odżyje, pojawią się nieprzewidywalne reakcje targanych emocjami kibiców.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Komentarze (14)