Koniec tanich paczek, InPost podnosi ceny wysyłek i wprowadza Smile
Najpopularniejsza firma kurierska w Polsce, InPost, zdecydowała się na podniesienie cen swoich usług. Już od kwietnia klienci, zarówno prywatni, jak i biznesowi, będą zmuszeni zapłacić więcej nie tylko za nadanie przesyłki, ale też przyjazd kuriera. To jednak nie wszystko, bowiem firma zdecydowała się na wprowadzenie nowej usługi, stworzonej przez IdoSell we współpracy z InPostem, o nazwie Smile.
22.03.2021 | aktual.: 06.03.2024 21:48
Smile ma być nową usługą InPostu, oferującą specjalne warunki dostawy do paczkomatu. Dzięki niej, dokonując zakupu w jednym z wybranych sklepów, będziemy mogli otrzymać darmową dostawę do Paczkomatu. Warunkiem jej otrzymania jest złożenie zamówienia o wartości minimum 40 złotych. Tak samo jak podwyżka cen, pojawi się ona już 1 kwietnia.
W przypadku nowego cennika zaś, klienci mogą spodziewać się zwiększenia opłat na każdym gabarycie paczkowym. Od kwietnia, za paczki w gabarycie typu A (8×38×64 cm) będziemy zmuszeni zapłacić 12,99 zł, wysyłka gabarytu B (19×38 ×64 cm) wyniesie 13,99 zł, a największe paczki, tzw. gabaryt C (41×38×64 cm) będzie kosztować aż 15,49 zł.
Jak wynika z komunikatu podanego przez firmę InPost, podwyżka cen podyktowana jest przeprowadzeniem szeregu inwestycji, jakich firma dokonała w zeszłym roku. Zgodnie z informacjami, udało się jej rozwinąć sieć paczkomatów, a także otworzyć nową sortownię. Nie bez znaczenia na kwestię podwyżek wpłynęły takie czynniki jak pandemia i wzrot cen za prąd.