LiveChat to komunikator do kontaktów z klientami, który pozwala prowadzącym strony, firmy lub sklepy świadczyć wsparcie online. Widget pozwalający na rozmowę z konsultantem można umieścić na stronie, zaś na komputerze pracowników działu wsparcia technicznego można korzystać z samodzielnego komunikatora lub wersji przeglądarkowej.
LiveChat świetnie integruje się z kontami Google, by pobrać dane pracowników firmy. Na tej podstawie można określić ich uprawnienia w LiveChacie. System integruje się także z wieloma innymi serwisami, narzędziami CRM i usługami (lista).
Komunikator ma szerokie możliwości logowania rozmów i prowadzenia statystyk. Wszystkie rozmowy, prowadzone z klientami, są bezpiecznie zapisywane i można je przejrzeć, by przeanalizować pracę działu. Program generuje także raporty dotyczące rozmów i zachowania klientów na stronie. Gdy żaden z pracowników nie jest dostępny, można z pomocą LiveChata wysyłać automatycznie predefiniowane odpowiedzi na najważniejsze pytania.
LiveChata można używać za darmo przez 30 dni. Płatne plany pozwalają poszerzyć zakres działań i dają dodatkowe możliwości zmiany wyglądu czatu na stronie. Szczegóły można sprawdzić w cenniku.