Microsoft sprzedaje Mediaroom Ericssonowi, skupia się na Xboksie
Microsoft postanowił pozbyć się Mediaroom, szeroko stosowanej platformy IPTV (Internet Protocol Television), aby skoncentrować się na dostarczaniu treści multimedialnych za pośrednictwem obecnego (i zapewne przyszłego) Xboksa. Rozwiązanie przejął Ericsson, który ma zamiar sporo w nie zainwestować i dalej je dynamicznie rozwijać. Według ostatnich danych, Mediaroom stosowany jest obecnie w przeszło 22 milionach przystawek do telewizorów.
09.04.2013 10:49
Firma z Redmond stawia teraz konsolę w centrum swojego zainteresowania, nie zapominając niemniej o współpracy z innymi urządzeniami, jak PC, smartfony oraz tablety. Ma zamiar blisko działać z dostawcami różnorakich treści i producentami gier, aby upewnić się, żeby poza Xboksem do szczęścia nie było nam już nic potrzebne, jeżeli o domową rozrywkę chodzi… Firma zapowiada, iż kształtuje oto przyszłość. Kiedy ujrzymy chociażby jej namiastkę? Cóż, kwietniowa prezentacja nowej konsoli, opartej na rozwiązaniach AMD, została ponoć przesunięta na 21 maja.