Operator Mobile Vikings 4 grudnia zaoferuje 2 GB danych za 19 zł

Polskim rynkiem zainteresował się kolejny operator — belgijski Mobile Vikings — który ma nadzieję postawić na głowie rynek telekomunikacyjny w Polsce podejściem: „zysk nie jest najważniejszą wartością”. Wirtualny operator już 4 grudnia wystartuje na infrastrukturze P4 (Play), wtedy też ruszy polska strona. Już dziś na profilu operatora na Facebooku będzie można zagrać o starter.

Operator Mobile Vikings 4 grudnia zaoferuje 2 GB danych za 19 zł

Oferta zapowiada się ciekawie. Wikingowie działać będą tylko na dwóch doładowaniach: za 19 i za 29 złotych. Jeśli użytkownik skorzysta z tańszego, minuta rozmowy będzie kosztować 29 groszy, jeśli zaś z droższego, za minutę zapłaci 19 groszy. Konto po doładowaniu i jego saldo ważne są przez rok.

Obraz

Siłą tej oferty nie są jednak atrakcyjne ceny rozmów, ale bonusy, które wpłyną na konto po każdym doładowaniu i ważne będą przez 31 dni. Są to: 2 GB danych do przesłania oraz 2 tysiące SMS-ów, za które nie zostanie naliczona żadna dodatkowa opłata. Aby ograniczyć nadużycia, wprowadzone zostało ograniczenie do 4 tysięcy SMS-ów i 4 GB uzyskanych na raz. Po wyczerpaniu pakietu bonusowego, przesyłanie danych nadal będzie darmowe, ale prędkość zostanie ograniczona do 32 kb/s. SMS poza pakietem bonusowym kosztować ma 9 groszy. Za dodatkowe 8 złotych można kupić także darmowe połączenia z innymi działającymi w infrastrukturze P4 sieciami, w tym Virgin i Truphone.

Filozofię Wikingów przestawił w wywiadzie prezes firmy, Frank Bekkers. Zaznaczył on, że polski rynek jest bardzo trudny i konwencjonalnemu operatorowi wirtualnemu od razu odradziłby rozpoczynanie tu działalności… ale jego firma konwencjonalnym operatorem nigdy nie była. U jej podstaw leży przekonanie, że podstawą komunikacji jest przesyłanie danych i Belgowie są jej wdzięczni za drastyczne obniżenie cen transferu. W Polsce firma zamierza działać „po kosztach” — nie będzie wielkich kampanii reklamowych i ładnie umeblowanych punktów obsługi klienta. Bekkers jednak zapewnia, że ma takie pomysły, które postawią nasz rynek na głowie. Priorytetem, podobnie jak w Belgii, jest obniżenie cen przesyłania danych.

Zysk nie jest największą wartością. Wyżej od niego Mobile Wikings ceni sobie społeczność lojalnych klientów i, co za tym idzie, reklamę wirusową oraz społecznościowe wsparcie techniczne. W Belgii działa program Wiking pomaga Wikingowi i różne programy lojalnościowe prowadzone z coraz liczniejszymi partnerami, w ciągu ostatnich 12 miesięcy 80% klientów operatora zdecydowało się na tę ofertę po namowie znajomych. W przeciwieństwie do innych operatorów, Wikingowie nie wypracowują 40% marży, typowej dla branży. Nie mają też zamiaru brać udziału w wyścigu o klienta, wprowadzając raz na jakiś czas ofertę lepszą od konkurencji i czekając na napływ przeniesionych numerów, które za rok lub dwa będą mogli stracić.

Bekkers liczy na to, że jego firma osiągnie rentowność w Polsce w ciągu 5 lat i zdobędzie tu około 2% rynku — podobnie jak w Belgii. Zapowiedział także, że chciałby pomóc młodym przedsiębiorcom w naszym kraju, zamierza wspierać hackatony i widzi nad Wisłą ogromny potencjał. A jeśli rodzimi operatorzy podkradną wikingową ofertę… nie szkodzi. Walecznego ducha Mobile Vikings nie da się skopiować.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (51)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.