Pillars of Eternity, jedna z droższych gier na Kickstarterze, opóźniona
08.02.2014 19:36
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Pillars of Eternity Gameplay Teaser
Gracze będą jednak zmuszeni poczekać jeszcze na to RPG – Josh Sawyer, szef projektu, poinformował dziś, iż Pillars of Eternity nie pojawi się w pierwszej połowie 2014 roku. Według pierwotnych założeń gra miała uzbierać na Kickstarterze milion dolarów, co pozwoliłoby przygotować pięć klas postaci. Ostatecznie jednak pomysł zebrał cztery razy więcej, co pozwoliło na rozrośnięcie się projektu, który ma już 11 profesji.
Na obecną chwilę Obsidian zatrudnia ponad 100 deweloperów, z czego 20-25 pracuje nad Pillars of Eternity. Reszta zespołu skupia się na South Park: The Stick of Truth dla Ubisoftu. Kiedy ten drugi projekt zostanie ukończony, studio będzie mogło poświęcić więcej zasobów pierwszej grze. Póki co, niemożliwe jest przydzielenie jej większej liczby osób.
Według słów Sawyera, dokładna data premiery gry nie zostanie podana, dopóki nie zbliży się do etapu, gdy będzie ona gotowa do premiery. W okresie wiosennym ma się pojawić wersja alfa. Póki co, twórca oznajmia, że co najmniej połowa gry jest gotowa, nawet jeżeli we wczesnej wersji.
Postęp prac nad grą można sprawdzić na jej oficjalnej stronie. Miejmy nadzieję, że w drugiej połowie bieżącego roku, okaże się, iż Pillars of Eternity faktycznie będzie miało swoją premierę. Druzgocącym byłoby, gdyby gra dołączyła do tych dwóch trzecich projektów z Kickstartera, które nigdy nie ujrzały światła dziennego.