Bank Millennium niedostępny. "Nie jest możliwe logowanie się" (aktualizacja)

Bank Millennium od kilku godzin nie pozwala klientom zalogować się na swoje konta - zarówno z poziomu przeglądarki, jak i w aplikacji mobilnej. Klienci masowo zgłaszają awarię, ale zgodnie z deklaracją banku są to prace serwisowe. Takie utrudnienia w środku tygodnia i dnia są jednak nietypowe.

Klienci Banku Millennium mają problem z logowaniem
Klienci Banku Millennium mają problem z logowaniem
Źródło zdjęć: © downdetector
Oskar Ziomek

Bank Millennium nie działa i nie pozwala zalogować się na konto - z punktu widzenia typowego użytkownika to po prostu trwająca już od kilku godzin awaria. Problemy z dostępem do kont widać na wykresie zgłoszeń w serwisie downdetector. Niedostępność logowania do Millenetu zaczęła być dostrzegana przez klientów od godziny 9:15. Liczba zgłoszeń lawinowo wzrosła wówczas do ponad 1900 raportów z całej Polski.

Niedługo później liczba raportów nieco spadła, ale do teraz (około godz. 11:00) utrzymuje się wciąż na wysokim poziomie ponad 1200 zgłoszeń. "W związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu" - brzmi krótki komunikat, na który mogą trafić klienci Banku Millennium chcący dostać się do swoich środków.

Millenet jest niedostępny
Millenet jest niedostępny© dobreprogramy

O ile nikt nie broni bankowcom przeprowadzać prac serwisowych w tym momencie, to wybrana pora jest przynajmniej nietypowa, a czas trwania może sugerować wystąpienie problemów technicznych. Co do zasady tego rodzaju działania planuje się bowiem zwykle na okres, w którym dostępu do pieniędzy może potrzebować najmniejsza liczba klientów - najczęściej są to więc godziny nocne w weekend.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W tym momencie trudno szacować, jak długo potrwają jeszcze utrudnienia. Poza wspomnianym komunikatem poprzedzającym próbę logowania, Bank Millennium nie udostępnił innej informacji w tej sprawie na swojej stronie, ani w mediach społecznościowych. Klientom Banku Millennium pozostaje więc po prostu uzbroić się w cierpliwość, czekając na zakończenie prac serwisowych przez bankowców.

Aktualizacja, godz 12:05

Bank Millennium i logowanie do Millenetu pozostają niedostępne, a liczna zgłoszeń awarii w serwisie downdetector utrzymuje się na poziomie 1000 raportów. Klienci nadal nie mogą dostać się na swoje konta i wykonywać operacji.

Aktualizacja, godz. 12:33

Logowanie do Banku Millennium zdaje się działać już poprawnie, co potwierdza spadek liczby zgłoszeń awarii w serwisie downdetector. Bank opublikował jednak komunikat, który sugeruje trwające nadal utrudnienia związane z częścią funkcji aplikacji mobilnej:

Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (11)