Samsung Galaxy S10: niektórzy nabywcy otrzymali niezaplombowane opakowanie
Samsung rozpoczął wysyłkę smartfonów z rodziny Galaxy S10, ale nie wszyscy nabywcy nowego flagowca mogą się z tego faktu cieszyć. Jak wynika z dyskusji na reddicie, niektóre egzemplarze docierają z przeciętą plombą i są zapakowane w niechlujny, niefabryczny sposób.
„Mój S10 nie miał na sobie żadnych nalepek. Kiedy otworzyłem pudełko wysyłkowe, pudełko S10 było już otwarte i wszystko, włącznie z telefonem, po prostu się «walało». Na szczęście nic nie uległo zniszczeniu ani się nie porysowało. Inną dziwną rzeczą było to, że wszystkie akcesoria znajdowały się w pojedynczych plastikowych torebkach. Myślałem, że Samsung poczynił duży wysiłek, aby nie pakować niczego w plastik” – skarży się jeden z internautów.
Z postów wynika, że problem dotyczy przede wszystkim mieszkańców Stanów Zjednoczonych, ale nie jest zarazem powiązany z konkretnym operatorem czy siecią sprzedaży. Wśród rozgoryczonych osób można znaleźć klientów wszystkich największych telekomów w USA: AT&T, T-Mobile, Verizon.
Samsung nie komentuje doniesień
Swoją teorię mają natomiast użytkownicy, którzy sądzą, że południowokoreański producent nie zdążył zainstalować wymaganego przez operatorów, unikatowego oprogramowania. Dlatego ci drudzy robią to na własną rękę, a w pośpiechu nietrudno o niedbałość i właśnie niechlujne pakowanie.
Jeśli nabyliście SGS10 i telefon także przyszedł rozpakowany, to warto upewnić się, czy opakowanie zawiera wszystkie elementy. Są to: słuchawki, adapter OTG, ładowarka, kabel i instrukcje.