Snapchat słuchając skarg przywraca starsze rozwiązania w Stories

Facebook stara się skopiować Stories ze Snapchata, wpychając ku niezadowoleniu swoich użytkowników, podobne funkcje do swoich aplikacji. Natomiast sam Snapchat słuchając głosu użytkowników, ulepsza prawdziwe Stories.

Snapchat słuchając skarg przywraca starsze rozwiązania w Stories

10.10.2016 16:11

Snapchat ponownie zdecydował się na zmianę jednej z kluczowych funkcji swojej aplikacji. Tym razem usuwając nowości wprowadzone ze wcześniejszymi aktualizacjami, a które to nie zostały dobrze przyjęte. Nowa wersja ma wyeliminować dwa najbardziej irytujące rozwiązania w Stories – automatyczne otwieranie kolejnych Snapów, a także znajdująca się na górze sekcję Discover, która zostanie przeniesiona.

Obecnie każdy snap otwierany jest automatycznie, a więc jeśli nie wyjdziemy z aplikacji, to wyświetlone zostaną wszystkie snapy, także te których zbytnio nie mamy ochoty oglądać. Jesteśmy jakby zmuszani do oglądania wszystkich zdjęć czy filmików. Twórcy w najnowszej aktualizacja zdecydowali się z tym skończyć i powrócić do poprzedniej metody – to użytkownik sam wybiera poszczególne snapy w sekcji Stories.

Obraz

Następcą automatycznego otwierania wszystkich snapów w Stories jest funkcja Playlist. Zaoferuje ona możliwość personalizacji i co najważniejsze, korzystanie z niej jest opcjonalne. Użytkownik wybiera konkretne osoby w Stories. Po zaznaczeniu interesujących nas historii możemy obejrzeć wszystkie wybrane.

Sekcja Discover znajduje się na samej górze w Stories, to ona jest główną drogą dla reklamodawców. Snapchat natomiast ma zamiar przenieść ten element na dół, poniżej snapów od obserwowanych osób. Wcale nie zostanie zmniejszona rola reklam, wręcz przeciwnie, twórcy chcą na nich zarabiać jeszcze więcej. Teraz reklamy będą pojawiać się pomiędzy poszczególnymi snapami (w ramach funkcji playlisty), a czasami także na końcu poszczególnego wątku w Stories.

Nowa wersja zaczyna już pojawiać się u wybranych użytkowników Androida, wkrótce ma być dostępna u każdego. Cieszy fakt, że twórcy posłuchali skarg użytkowników. Z takim podejściem Snapchat długo jeszcze będzie najpopularniejszą aplikacją do wysyłania treści, które nie powinny żyć zbyt długo.

Programy

Zobacz więcej
Komentarze (3)