Telekomunikacja Polska zniknie z rynku
Oczywiście gigant telekomunikacyjny nie zamierza zamknąć interesu — chodzi jedynie o przemianowanie usług. Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął decyzję o zmianie marki wszystkich usług stacjonarnych — zamiast sympatycznej „etki” wszystkie usługi będą firmowane znakiem Orange.
30.03.2012 | aktual.: 27.07.2014 10:46
Orange będzie marką handlową wszystkich produktów i usług TP do końca drugiego kwartału tego roku. Decyzję TP uzasadnia tendencją rynku do mieszania się usług typowych dla telefonii stacjonarnej i mobilnej, oraz zamiłowaniem do skupiania się wokół silnych marek. Dzięki temu będzie możliwe wprowadzenie do oferty pakietów zawierających zarówno produkty z obu światów, a dodatkowo TP uzyska w ten sposób także dostęp do szerszej gamy nowych rozwiązań należących do Grupy France Telecom. Telekomunikacja Polska liczy również na poprawę swojego wizerunku pod nowym szyldem.
Marka Orange istnieje od 1994 roku, a do Polski weszła w roku 2005. Telekomunikacja Polska powstała po przekształceniu części państwowego przedsiębiorstwa Polska Poczta, Telegraf i Telefon w grudniu 1991 i przez ponad 20 lat obecności na rynku wywarła ogromny wpływ na nasze życie — zwłaszcza, że utworzonej spółce udało się napsuć sporo krwi osobom zaczynającym swoją przygodę z Internetem. Dobrze więc, że zarząd TP postanowił zerwać z niechlubną przeszłością. Z drugiej strony, mamy też dobre wspomnienia z tą swojską marką, prawda?