Wkrótce nowość w PeoPay: klienci Pekao zapłacą za parking i autobus telefonem

Bank Pekao S.A. zaktualizuje swoją aplikację PeoPay, dzięki czemu klienci będą mogli skorzystać z nowej metody płatności za usługi transportowe w blisko 200 polskich miastach. Chodzi o współpracę ze SkyCash, która pozwoli używać PeoPay w telefonie m.in. do płacenia za bilety komunikacji miejskiej czy opłacać parkowanie. To ma być koniec z szukaniem parkomatu, biletomatu czy drobnych pieniędzy.

Pekao wprowadza zmiany w aplikacji PeoPay, fot. materiały prasowe
Pekao wprowadza zmiany w aplikacji PeoPay, fot. materiały prasowe
Oskar Ziomek

26.03.2021 20:07

Pekao na razie nie podaje kiedy dokładnie nowe opcje trafią do aplikacji mobilnej PeoPay, ale należy się tego spodziewać niebawem, a dokładniej w III kwartale 2021 roku. Nowa funkcja to rozszerzenie wprowadzonej stosunkowo niedawno integracji z systemem Autopay, który pozwala klientom Pekao płacić za przejazdy autostradami.

Możliwość opłacania postoju z poziomu aplikacji bankowej powinna się spodobać przede wszystkim kierowcom, którzy będąc z dala od samochodu decydują, że postój musi być dłuższy. Klienci banku będą mogli także przedłużyć parkowanie w dowolnym momencie, nie wracając do samochodu, a korzystając z funkcji start-stop zapłacą jedynie za faktyczny czas postoju – czytamy w informacji prasowej.

"SkyCash od wielu lat rozwija swoje usługi i zbudował pozycję lidera na polskim rynku. Partnerstwo z Bankiem Pekao S.A. jest owocem decyzji o udostępnieniu usług SkyCash dla zewnętrznych podmiotów" – tłumaczy Jarosław Mazek, Prezes Zarządu SkyCash Poland S.A. "Klienci Banku Pekao S.A. jako pierwsi skorzystają z nowego otwartego systemu dającego dostęp do największej sieci parkingów i biletów komunikacji miejskiej" – dodaje.

Aplikacja PeoPay na Androida oraz iOS-a jest dostępna w naszym katalogu oprogramowania.

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (32)