Awaria w Orange: nie działają połączenia i Internet mobilny
Klienci sieci Orange zgłaszają poważną awarię, którą potwierdził już sam operator. Na oficjalnej stronie Orange na Facebooku pojawił się komunikat, który dotyczy tylko Internetu mobilnego. Problemy są jednak także z innymi usługami.
24.05.2017 | aktual.: 24.05.2017 18:36
Orange nie wyznaczyło jeszcze godziny, kiedy usługi wrócą do pełnej sprawności, deklarując jedynie, że na facebookowej stronie kolejne informacje będą ukazywały się na bieżąco. Przedstawiciel Orange pisze jednak tylko o Internecie mobilnym.
Sami użytkownicy, także w komentarzach do komunikatu, zgłaszają, że niemożliwe jest również wykonywanie połączeń telefonicznych poza alarmowymi. Część klientów Orange informuje, że problemy w ich przypadku pojawiły się już kilka godzin temu.Pomocna w tym przypadku może się okazać próba przełączenia urządzenia na sieć 2G. W urządzeniach z Androidem, należy przejść do Ustawień, tam w sekcji Sieci bezprzewodowe wybrać pozycję Więcej, a następnie wybrać Sieci komórkowe. W kolejnym menu należy wybrać Tryb sieci i na liście zaznaczyć Tylko GSM.