Cyberpunk 2077. Te nagrania pokazują różnice po hotfixie 1.06 na konsolach

Długo wyczekiwany światowy hit polskiego studia CD Projekt RED ukazał się zbyt wcześnie. Deweloperzy stale pracują nad naprawieniem wszelkich wykrytych błędów, ale przede wszystkim nad poprawą stabilności gry na konsolach poprzedniej generacji.

Cyberpunk 2077 działa już o wiele lepiej na konsolach /fot. CD Projekt Red
Cyberpunk 2077 działa już o wiele lepiej na konsolach /fot. CD Projekt Red
Arkadiusz Stando

26.12.2020 12:12

Hotfix 1.06 do gry Cyberpunk 2077 dla wszystkich wersji ukazał się 23 grudnia. Studio CD Projekt Red udostępniło pełną listę zmian pod tym adresem. Wśród najważniejszych z nich z pewnością można wymienić naprawienie błędu, który ograniczał jeden z plików zapisu do 8 MB. To z kolei powodowało, że niektórzy gracze tracili zapisy gry.

Prawdziwy problem Cyberpunka 2077 to jednak nie bugi, a grywalność. Poziom rozgrywki na konsolach PS4 oraz Xbox One jest sporo poniżej oczekiwań - donoszą gracze z całego świata. Chociaż w przypadku konsoli Xbox, to może być kwestia ustawień, o czym pisał Dominik Gąska z serwisu Polygamia.pl.

Łatka jest niewielka, ale skuteczna

Hiszpański youtuber ElAnalistaDeBits podjął się szczegółowej analizy różnic pomiędzy wersjami 1.05 a 1.06 Cyberpunka 2077. W nagraniu zobaczymy różnicę wyświetlanych klatek, czy odległość renderowania horyzontu. Jest o wiele lepiej, chociaż nie we wszystkich przypadkach wygląda to tak samo kolorowo. Podczas wymagających scen Xbox One wyciąga 20 FPS, a PS4 Pro 30 klatek.

Cyberpunk 2077 | 1.06 Patch Comparison | Xbox One S|X - Xbox Series S|X

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (94)