Microsoft promuje Open Value

Polski oddział Microsoft rozpoczyna kampanię informacyjną, którama przekonać klientów o korzyściach wynikających z zakupu MicrosoftOffice w programie licencjonowania grupowego Open Value. Kampania skierowana jest do tzw. segmentu medium business. Wnajbliższym czasie, do około 13 tys. osób z blisko 6 tys. firmposiadających powyżej 25 komputerów, zostaną rozesłane ulotkiDziesięć argumentów przemawiających za zakupem Microsoft Officew programie Open Value, a także list przewodni informujących oaktualnie obowiązujących promocjach. Program licencyjny Open Value jest przeznaczony dla firm, które zainteresowane sązakupem licencji wieczystych (bezterminowych), a opłaty za licencjechcą wnosić w ratach rocznych (lub też w formie jednorazowej opłatypłacąc za licencje z góry).

23.09.2006 18:16

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Komentarze (11)