Następna gra muzyczna Harmonix to przeróbka Amplitude, ruszyła zbiórka

Jeszcze zanim studio Harmonix zasłynęło z wykorzystujących plastikowe imitacje instrumentów Guitar Hero, a potem Rock Band, zespół karierę rozpoczynał od innych gier muzycznych. W 2001 roku na PlayStation 2 pojawiło się Frequency, futurystyczna zręcznościówka z przeskakiwaniem między ścieżkami i wybijaniem nutek na punkty, której cichy sukces przyczynił się do wypuszczenia kontynuacji w postaci Amplitude. Od lat fani dopominali się powrotu obu gier i jeden come back mają szansę sfinansować.

Następna gra muzyczna Harmonix to przeróbka Amplitude, ruszyła zbiórka

07.05.2014 | aktual.: 07.05.2014 17:05

Amplitude Kickstarter Announcement!

Twórcy na Kickstarterze rozpoczęli zbiórkę na wersję HD Amplitude. Do zgromadzenia jest 775 tysięcy dolarów. Na czele projektu stanął Ryan Lesser, odpowiedzialny za projekt graficzny oryginału. Harmonix wierzy, że jest w stanie przebudować tytuł na PlayStation 3 oraz PS4 satysfakcjonując tak nowych odbiorców gry, jak również miłośników oryginału sprzed 11 lat. Projekt napędzany będzie autorską technologią i wykorzystane zostanie doświadczenie zespołu w precyzyjnym rozkładaniu nutek, zyskane w ostatniej dekadzie. Co może zasmucić na tym etapie to informacja, że od strony dźwiękowej usłyszymy zupełnie nowe kawałki. Za to rozgrywka się nie zmieni.

Obraz

W dalszym ciągu nasz pojazdy, odpowiednio nazwany Beat Blasterem, mknął będzie po torach wyznaczanych przez poszczególne ścieżki muzyczne utworów, strzelając do nadlatujących nutek i sprawnie przeskakując między trasami, aby jak najbardziej zwiększyć dorobek punktowy. Niegdyś gracze całe miesiące spędzali na wyznaczaniu optymalnych dróg przelotu, by popisać się wynikiem w rankingu i teraz ma być identycznie. Dostaniemy też opcję zabawy ze znajomymi przed jedną konsolą. Jeżeli ktoś nie pamięta pierwowzoru, a miał styczność z Rock Band Blitz, ten mniej więcej wie, czego się spodziewać. Pozostali muszą tylko trzymać kciuki, no i otworzyć portfele.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Czemu finansowanie społecznościowe? Deweloperzy wierzą w fanów swego dawnego muzycznego hitu, ale też nie wiedzą, ilu ich dokładnie jest. Chcieliby bardzo nowego Amplitude, ale dopiero akcja na Kickstarterze da im rozeznanie czy w ogóle jest sens za projekt się brać. Z drugiej strony na razie cała uwaga (oraz zaplecze) skupia się na przygotowaniu gry Chroma, muzycznej... strzelanki FPP. Dodatkowa kasa się przyda.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Komentarze (0)