Hans Jurgen Werner i Gabriela Maksymiuk, czyli Intel w wywiadach #IEM
Intel Extreme Masters to poza wszędzie dostępną rozrywką, również świetna okazja do przeprowadzenia wywiadów z przedstawicielami samego Intela. Z nami w pierwszej kolejności porozmawiał Hans Jurgen Werner, będący dyrektorem ds. strategii marketingowej i kampanii dotyczących rozwiązań klienckich Intela, którego zapytaliśmy przede wszystkim o znaczenie imprez eSportowych dla wizerunku i sprzedaży firmy.
05.03.2017 13:05
Dowiedzieliśmy się również, że IEM Expo to świetne miejsce do prezentowania nowinek technologicznych (weźmy po uwagę chociażby popularność rozwiązań z wirtualną rzeczywistością w tym roku), a na koniec poznaliśmy opinię o całych zawodach: Intel ma nadzieję, że kolejne finały będą nadal odbywać się w Katowicach. Zapraszamy do obejrzenia anglojęzycznego materiału wideo w nagłówku.
Gabriela Maksymiuk o eSporcie i sponsoringu Intel Extreme Masters
Naszą drugą rozmówczynią była Gabriela Maksymiuk – menedżer marketingu Intela w Polsce. W tym przypadku poruszyliśmy przede wszystkim tematy sponsoringu Intel Extreme Masters oraz stale zyskującego na popularności eSportu.