Awaria w banku Millennium. Nie działa bankowość internetowa
Klienci banku Millennium zaobserwowali poważny problem ze stroną www oraz aplikacją mobilną. Najwięcej zgłoszeń dotyczy problemów z logowaniem oraz ogólnym działaniem całego systemu.
25.05.2020 | aktual.: 26.05.2020 09:47
Nasi czytelnicy zgłaszają problemy z działaniem bankowości internetowej banku Millennium. Awaria uniemożliwia zalogowanie się do kont, przez co klienci banku mają trudności z wykonywanie przelewów czy sprawdzeniem stanu konta.
Użytkownicy informują o problemach m.in. w komentarzach na oficjalnym koncie banku Millennium na Twitterze. Pojawia się coraz więcej pytań o brak dostępu do bankowości internetowej. Usterkę można również zauważyć na mapie prezentowanej przez serwis Downdetector.
Usterka dotyczy klientów na terenie całej Polski. Na mapie Downdetector widać, że problemy z bankowością internetową zgłaszają m.in. mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Gdańska, Poznania, Wrocławia czy Łodzi.
Na razie bank Millennium nie odniósł się do pojawiających się problemów z bankowością internetową.
AKTUALIZACJA
26 maja serwis downdetector.pl wciąż donosi o setkach raportów o problemach od internautów. Bank Millennium nie skomentował zajścia, ani nie podał terminu usunięcia usterki.