Awaria w PKO BP. Nie działa logowanie do IKO (aktualizacja)
Klienci banku PKO BP od rana mają problem z logowaniem się do aplikacji mobilnej IKO. Problemy występują od około godziny 8:00. Na stronie banku potwierdzono utrudnienia.
21.08.2020 | aktual.: 21.08.2020 10:27
Aktualizacja: problemy z działaniem aplikacji mobilnej IKO zostały rozwiązane. Bank informuje, że to już koniec awarii oraz przeprasza za niedogodności.
Aplikacja mobilna IKO banku PKO BP nie działa. Klienci zwracają uwagę na problemy z logowaniem. Nie ma natomiast awarii żadnej z pozostałych usług. Bez problemów można płacić kartą, a także logować się do bankowości internetowej z poziomu przeglądarki internetowej, czyli do serwisu iPKO.
Awaria w banku PKO BP – nie działa aplikacja mobilna
Na stronie internetowej banku znalazł się już komunikat. "Trwają utrudnienia w IKO. Przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Wszystkie karty płatnicze i serwis internetowy iPKO działają". W serwisie downdetector.pl widzimy już kilkaset zgłoszeń problemów z działaniem serwisu w ciągu minuty. Awaria dotknęła użytkowników z całego kraju.
Bank PKO BP nie poinformował, kiedy problemy mogą ustąpić. Z racji na udostępniony na stronie banku komunikat możemy się domyślać, że trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Prawdopodobnie wkrótce działanie aplikacji IKO wróci do normy.
Aplikację IKO na Androida oraz iOS można znaleźć w naszym katalogu oprogramowania.