Chętni mogą pomóc przy grze Wasteland 2
Chris Avellone, producent między innymi niezapomnianego Planescape: Torment, z projektem Wasteland 2 pomaga Brianowi Fargo powrócić w chwale do jego dawnej, uznanej marki. Wraz z deweloperami ze swojego studia inXile Entertainment obaj chcieliby się głównie skupić na najważniejszych aspektach gry, więc postanowili przeprowadzić eksperyment — do współpracy przy tytule zapraszają graczy, szczególnie ze smykałką do tworzenia modeli 3D.
06.12.2012 13:02
Co tydzień artyści z ekipy przedstawiać będą im szkice obiektów z gry, które chętni mogą zacząć odzwierciedlać w trzech wymiarach. Przygotowano zestaw wytycznych, aby wszystkie kreacje były w miarę spójne, obowiązkowo trzeba również zapoznać się z technologią Unity, na bazie której Wasteland 2 jest robione. Wszelkie kreacje należy w trakcie wrzucania do Unity Asset Store opatrzyć odpowiednią adnotacją, a potem zostaną wybrane najlepsze propozycje spośród zgłoszonych. Ich twórcy po pierwsze zarobią na modelu tyle, ile sobie ustalili (jeśli naturalnie nie przesadzili ze stawką), a po drugie będą oczywiście uwzględnieni na „liście płac” widocznej po skończeniu gry. Niewykorzystane obiekty 3D nie przepadają, a pozostają w ofercie sklepu, na czym zyskują wszyscy używający Unity.