Hans Jurgen Werner i Gabriela Maksymiuk, czyli Intel w wywiadach #IEM
Intel Extreme Masters to poza wszędzie dostępną rozrywką, również świetna okazja do przeprowadzenia wywiadów z przedstawicielami samego Intela. Z nami w pierwszej kolejności porozmawiał Hans Jurgen Werner, będący dyrektorem ds. strategii marketingowej i kampanii dotyczących rozwiązań klienckich Intela, którego zapytaliśmy przede wszystkim o znaczenie imprez eSportowych dla wizerunku i sprzedaży firmy.
05.03.2017 13:05
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dowiedzieliśmy się również, że IEM Expo to świetne miejsce do prezentowania nowinek technologicznych (weźmy po uwagę chociażby popularność rozwiązań z wirtualną rzeczywistością w tym roku), a na koniec poznaliśmy opinię o całych zawodach: Intel ma nadzieję, że kolejne finały będą nadal odbywać się w Katowicach. Zapraszamy do obejrzenia anglojęzycznego materiału wideo w nagłówku.
Gabriela Maksymiuk o eSporcie i sponsoringu Intel Extreme Masters
Naszą drugą rozmówczynią była Gabriela Maksymiuk – menedżer marketingu Intela w Polsce. W tym przypadku poruszyliśmy przede wszystkim tematy sponsoringu Intel Extreme Masters oraz stale zyskującego na popularności eSportu.