Już widać Vistę i Office 2007
Już pojutrze polski oddział Microsoft rozpocznie w naszym krajuszeroko zakrojoną kampanię promującą jego najnowsze "dzieci" -Windows Vista oraz Office 2007. Pod adresem JuzWidac.pl uruchomiona została jużspecjalna, premierowa witryna poświęcona nowym produktom. Wczoraj wwarszawskim klubie Platinium miała miejsce oficjalna ale zamkniętapremiera dla VIPów. Jednak tak naprawdę wszystko rozpocznie się wnajbliższy weekend. To właśnie wtedy w Warszawie odbędzie siępierwsza z cyklu weekendowych imprez promujących nowe produkty, cozapowiadaliśmyna początku lutego. Warszawska impreza odbędzie się 10 i 11 marca kompleksiehandlowo-rozrywkowym Złote Tarasy. Kolejne imprezy planowane są17-18 marca w Centrum Handlowym M1 w Poznaniu, 24-25 marca wSilesia City Center w Katowicach, 31 marca-1 kwietnia w GaleriiKazimierz w Krakowie, 14-15 kwietnia w Manufakturze w Łodzi oraz12-13 maja w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Co zaplanowaliorganizatorzy podczas imprez owiane jest tajemnicą, jednak atrakcjima ponoć nie zabraknąć. Dla tych którzy nie będą mieli okazji zawitać do jednego z centrówhandlowych przygotowano witrynę JuzWidac.pl. W atrakcyjnej wizualnieformie zawarte są informacje o wszystkich wersjach Visty, a takżegdzie je można kupić. Atrakcją serwisu jest m.in. wideo blog zeznanym m.in. ze "Szkła Kontaktowego" satyrykiem Tomaszem Jachimkiemw roli głównej. Dostępnie są też dodatki do Visty i Office 2007,można również wziąć udział w konkursie "Jak Ty To Widzisz?". Jak podkreśla Microsoft, będzie to pierwsza w Polsce tak szerokozakrojona akcja promocyjna produktów tego producenta.
08.03.2007 20:08
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika