MKS atakuje rynek
Firma MKS atakuje rynek. Jej najnowszy produkt - programantywirusowy mks_vir 2k7 - dołączany jest w ramach promocji dosprzętu i oprogramowania innych firm. Równolegle producentrozbudowuje kanał dystrybucyjny. Nowa, znacznie zmieniona wersja 2k7 została wprowadzonana rynek na początku grudnia. Tak jak poprzednie wersje,program można nabyć w czterech podstawowych wersjach pudełkowych(DOM, DOM Plus, FIRMA i FIRMA Plus) oraz w wersjach elektronicznych(domowe, komercyjne, rządowe i edukacyjne). Posiadaczem mks_vir'a2k7 można stać się także kupując całkiem inne produkty - producentnawiązał bowiem w tym zakresie współpracę z dystrybutorami i jednymz producentów sprzętu komputerowego. Sklepy komputerowe zaopatrujące się w firmie TechData oferująbezpłatnie mks_vir 2k7 w wersji DOM Plus z 12-miesięcznąsubskrypcją baz definicji wirusów przy zakupie urządzenia LinksysWRT54G firmy Cisco - bezprzewodowego routera DSL pracującego wstandardzie 802.11b/g, z wbudowanym 4-portowym switchem. Kosztroutera wraz z programem to około 215 zł netto (262 zł brutto). Utego samego dystrybutora dostępne są także promocyjne pakietyskładające się z wersji pudełkowej Windows XP Home Edition iProfessional z dołączonym bezpłatnie programem mks_vir 2k6odpowiednio w wersji DOM Plus i FIRMA Plus. Z kolei inny dystrybutor - firma RRC Poland oferuje w ramachpromocji mks_vir 2k7 FIRMA Plus gratis do komputerów i notebookówIBM/Lenovo serii T. Program oferowany jest w pełnej, pudełkowejwersji z 12-miesięczną subskrypcją. Ten sam program ale tylko w90-dniowej wersji dołączany jest także bezpłatnie do dwóch modelipaneli LCD firmy LG (L1952S i L1919S). Promocje jak to zwykle bywa są bardziej lub mniej interesującejednak świadczą o dużym zaangażowaniu producenta w pozyskiwanienowych klientów. Służyć temu ma także lepsza dostępność produktówdla firm komputerowych, które sprzedają je klientom końcowym. Abytemu sprostać producent rozszerzył listę dystrybutorów. Obecnie dodalszej odsprzedaży można mks_vira już nabyć w firmach ABC Data,TechData i RRC Poland (w praktyce, każda firma komputerowazaopatruje się u przynajmniej jednego z tych dystrybutorów), atakże u kilku dystrybutorów lokalnych. Czas pokaże czy te działania pomogą odzyskać MKS'owi tak dobrą jakniegdyś pozycję. Miejmy nadzieję, że oprócz działań w zakresiemarketingu i dystrybucji producent nie zapomni o tym conajważniejsze - wysokiej jakości samego produktu.
11.01.2007 16:14
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika