Nie lubimy reklam, wolimy Internet od seksu ;‑)

Z najnowszego badania "Internetowy Barometr ING" sporządzonegona zlecenie INGBanku Śląskiego wynika, że przeszło połowa Internautów nie boisię płacić w Internecie, 41% jest zainteresowanych korzystaniem zbankowości mobilnej, za pomocą telefonu komórkowego. Nikt nie lubireklam, a 80 % Internautów deklaruje, że zapłaciłoby 10 zł/mies. zamożliwość korzystania z internetu bez reklam. To nie wszystkie interesujące wyniki. Wg "Internetowego BarometruING" Internet jest dla Internautów głównym źródłem informacji. Copiąty Internauta wolałby zrezygnować z seksu aniżeli z Internetu,60% Internautów nie wyobraża już sobie życia bez Internetu, tylkoco ósmy polski Internauta kiedykolwiek kupił w Internecie plikmuzyczny, ale co drugi ściąga muzykę z Internetu, co siódmykorzysta z Internetu w telefonie komórkowym, prawie każdyInternauta ma dostęp do sieci w domu, 1/3 dodatkowo w pracy, prawie2/3 polskich Internautów chciałoby móc głosować przez Internet, 84%polskich Internautów chciałoby załatwiać sprawy w urzędzie zapomocą Internetu, najpopularniejszym polskim blogerem politykiembyłby Władysław Bartoszewski, Internauci częściej niż inni czytająksiążki, chodzą do kina i teatru, najpopularniejszymi gwiazdamipolskiego Internetu są Czesio oraz Jožin z Bažin. Badanie "Internetowy Barometr ING" zostało przeprowadzone wstyczniu 2009 r. przez Millward Brown SMG/KRC. Szczegółowe wynikibadania są dostępne na stronie internetowej ING.

04.03.2009 14:11

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (36)