Nowa wersja recentCRM
Firma Connect Distributionwprowadziła do sprzedaży nową wersję recentCRM 4.0 - systemu dozarządzania kontaktami z klientami (CRM). Wersja 4.0 niesie za sobą szereg większych i mniejszych nowości.Wśród nich znajdziemy m.in. nowy Schowek umożliwiającyprzechowywanie wybranych (np. w wyniku filtrowania) klientów iwykonywanie na nich różnych operacji (np. dodanie notatki czyzadania, przypisanie słowa kluczowego), co znacznie upraszcza pracęna danych wielu klientów jednocześnie. Zawartość schowkaprzechowywana jest w bazie danych co powoduje, że po wyłączeniuprogramu informacja nie zostanie zagubiona. Oprócz tego w wersji4.0 znacznie rozbudowane zostało wyszukiwanie i filtrowanie, systemposiada też rozbudowany moduł obsługi etykiet adresowych iprzebudowany moduł administracji. Najnowsza wersja może pracowaćtakże pod kontrolą serwera bazodanowego Microsoft SQL Server 2005(w tym bezpłatnej wersji Express). recentCRM to, jak deklaruje producent, najpopularniejszy na polskimrynku system do zarządzania kontaktami z klientami (CRM)przeznaczonego dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.Rozwiązanie to ma za zadanie automatyzować proces zarządzaniakontaktami oraz przyczyniać się do wzrostu zadowolenia klientów.System recentCRM automatyzuje proces zarządzania relacjami zklientem w kilku podstawowych obszarach: zarządzanie kontaktami iinformacjami o klientach, zarządzanie czasem oraz jego planowanie,zarządzanie i wspomaganie procesu sprzedaży, planowanie orazzlecanie zadań, integracja z innymi aplikacjami i danymizewnętrznymi, analiza danych i raportowanie, dzielenie się wiedzą iinformacjami o kliencie. Aplikacja oferuje możliwość raportowania ianalizy wszelkich danych zgromadzonych w systemie przy pomocyzintegrowanych modułów analityczno-raportujących firmy CrystalDecisions. recentCRM jest obecny na naszym rynku od ponad 4 lat i jestaktualnie używany przez około 1,5 tysiąca firm. Rozwiązanie tozdobyło już szereg wyróżnień m.in. ostatnio Medal Europejski 2006przyznany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i BusinessCentre Club. Ceny na nowego recentCRM 4.0 przedstawiają się następująco: edycjajednostanowiskowa Personal Edition to koszt równowartość 99 euronetto za nową licencję i 69 euro netto za uaktalnienie, edycjasieciowa Small Office (od 2 do 8 użytkowników) kosztuje odpowiednio95 i 59 euro netto za każde stanowisko, a cennik przeznaczonej dladużych firm edycji Enterprise zaczyna się od odpowiednio 90 i 49euro netto za stanowisko. Wersję demonstracyjną recentCRM 4.0 można pobrać w dziale PROGRAMY-> Firma -> Zarządzanierelacjami z klientami CRM
12.01.2007 15:38