WA‑PRO podsumowuje 2006 rok
Firma WA-PRO- jeden z największych producentów oprogramowania dla małych iśrednich przedsiębiorstw na polskim rynku, podsumowała efektyswojej działalności w 2006 roku. W chwili obecnej WA-PRO może pochwalić się liczbą 57 tysięcyklientów oraz ilością 165 tysięcy sprzedanych licencji, licząc odpoczątku swojego istnienia (czyli 1994 roku). W minionym rokunajwiększym zainteresowaniem wśród klientów WA-PRO cieszył sięflagowy produkt WF-MagSprzedaż i magazyn, który został w ub.r. zoptymalizowany podkątem pracy na dużych i bardzo dużych bazach danych. Dużąpopularnością cieszył się także WF-FaKirFinanse i księgowość wzbogacony o nowy, bardziej zaawansowanymoduł raportowania. Jesienią ub.r. WA-PRO oraz SOFTLAB przy udziale firm HP, Intel,Microsoft i Nokia przygotowały cykl ogólnopolskich konferencji,których celem była edukacja kadry zarządzającej oraz menedżerówzainteresowanych wykorzystaniem nowoczesnych technologii w firmie.Partnerem medialnym konferencji był m.in. vortal dobreprogramy.WA-PRO pełniło również funkcję Mecenasa oraz PartneraInformatycznego Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości,wspierając i edukując młodą przedsiębiorczość. W 2007 roku, poza bieżącym rozwojem produktów, WA-PRO zamierzawypuścić na rynek nowe aplikacje. Będą to produkty uzupełniającenajbardziej zaawansowaną linię WA-PRO PRESTIŻ. Systemy te obecniedostępne są w liniach BIZNES oraz BIURO. Znacznej rozbudowieplanuje się poddać także linię BIURO, dedykowaną dla biurrachunkowych. Firma pracuje również nad systemem CRM.
07.02.2007 16:32