Występują problemy z logowaniem do mBanku. Firma potwierdza utrudnienia

Klienci mBanku zgłaszają problemy z dostępnością usług internetowych mBanku. Niektórzy nie mogą się zalogować, a inni zauważają, że aplikacja nie nie pobiera danych. Bank potwierdza częściowe problemy z działaniem usług.

fot. GettyImages
fot. GettyImages
Arkadiusz Stando

21.12.2020 10:46

W odpowiedzi na skargi klientów, firma potwierdziła utrudnienia w jednym wpisów na Twitterze. Problemy zgłaszają głównie użytkownicy platformy Biura Maklerskiego mBanku. Użytkownicy portalu Bankier.pl informują o "kolejnych niedogonościach", bowiem podobna sytuacja zdarzyła się zaledwie kilka dni temu.

Występują problemy z zalogowaniem się, składaniem zleceń i ich realizacją, a stan rachunku się nie aktualizuje. W odpowiedzi na zapytanie portalu Bankier.pl, biuro prasowe odpowiada, że problemy występowały, ale powinno już być lepiej. "System może je w tej chwili jednak nieco wolniej księgować. Przepraszamy za to i pracujemy dalej żeby zlecenia księgowały się na bieżąco" - informuje Kinga Wojciechowska-Rulka z biura prasowego mBanku.

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (67)