x‑kom nie żartuje. Tadeusz Drozda doradza czego słuchać i jaki sprzęt wybrać
Sieć sklepów x-kom atakuje YouTube'a z pomocą Tadeusza Drozdy. Dyżurny Satyryk Kraju i twórca programu „Śmiechu Warte” wystąpił w kampanii promocyjnej x-komu.
30.09.2019 16:55
Kampania już ruszyła. Przed filmami z wybranego zakresu tematów zobaczymy komentarz pana Tadeusza i zachętę, by złożyć w x-komie komputer do grania lub kupić lepsze słuchawki. Przed teledyskami satyryk ponarzeka na jakość współczesnego hip-hopu, a przed grami na Minecrafta.
W sumie x-kom i Tadeusz Drozda nagrali 20 takich urywków, poruszających różne tematy. Będą emitowane przez tydzień przed filmami o grach, przed polską muzyką (w tym disco polo) i przed filmami wybranych YouTuberów. Kampania ruszyła 30 września i będzie trwała przez 7 dni.
Tadeusz Drozda wyjaśnia o co chodzi z tym x-komem
Dlaczego Tadeusz Drozda?
Wybór Tadeusza Drozdy do tej kampanii ma sporo sensu, jeśli przypomnicie sobie program „Śmiechu warte”. Satyryk słusznie twierdzi, że stworzył w latach dziewięćdziesiątych pierwszy polski YouTube… tylko jeszcze o tym nie wiedział.
„W programie Śmiechu Warte pokazywaliśmy śmieszne upadki, wypadki, niezdarne, urocze zwierzaki. Ludzie przesyłali nam swoje nagrania na VHS-ach, które potem puszczaliśmy w telewizji. Co niedzielę przyciągaliśmy przed telewizory 15 milionów widzów. Większość youtuberów o takich wynikach może tylko pomarzyć. Dlatego zdecydowałem się na ten projekt z x-komem, gdzie komentuję najpopularniejsze obecnie treści na YouTubie” – komentuje Tadeusz Drozda.